fredag 20 april 2012

Följetong...

Detta med tanden blir ju en attans följetong.
Sprickan i tanden är tydligen såpass stor att en rotfyllning inte kommer att hålla så länge. Nu är det bara att vänta på att min vanliga tandläkare hör av sej igen för en ny tid, då vi får dra tanden. Himla kul då. Det är den 6'e tanden så jag kan ju inte gå omkring och gapskratta för då ser man ju hålet... Eller ska jag strunta i fåfängan? Vad är ett hål i truten? Jag har ett operationsärr på magen som är 2 dm långt, som dessutom har varit infekterat och blev rätt fult efteråt, jag har ett ärr efter stomin, jag väger 10 kg för mycket, jag har för stor näsa och biter på naglarna... Fast jag är nog ganska snäll...

2 kommentarer:

bloggare på icedaniel.se sa...

Tandvärk är inte kul. Då är det inte helt enkelt att vara snäll heller ?

Tina Högman sa...

Nä jag var nog inte så trevlig när tanden värkte som mest... ;-)